Η Bugatti ετοιμάζει τη διάδοχο της Chiron, η γραμμή παραγωγής της οποίας ουσιαστικά έκλεισε μετά από 500 μονάδες, η οποία θα έχει και έναν καινούργιο κινητήρα.
Και αυτό γιατί ο εμβληματικός W12 των 8.000 κυβικών με τα τέσσερα turbo που έχει συμπληρώσει σχεδόν μια 20ετία καθώς παρουσιάστηκε με τη Veyron και έχει φτάσει μέχρι και τους 1.600 ίππους αποσύρεται οριστικά.
Το νέο σύνολο θα έχει και πάλι 16 κυλίνδρους σε μια διάταξη V όμως, που θα τον καθιστά πιο απλό από πλευράς κατασκευής. Από την άλλη δεν θα είναι τόσο κόμπακτ καθώς θα έχει μεγαλύτερο μήκος, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει και σε αύξηση του μεταξονίου στο νέο hypecar.
Ταυτόχρονα ο V16 θα έχει και υβριδική υποστήριξη, με το ηλεκτρικό τμήμα του υβριδικού συστήματος πρόωσης να εξελίσσεται από την κροατική Rimac στην οποία θεωρητικά ανήκει η Bugatti.
Η γαλλική εταιρεία του ομίλου Volkswagen δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο της κινητήρα -ούτε σε ότι αφορά τον κυβισμό αλλά ούτε και για το υβριδικό της σύστημα ή τη συνδυαστική απόδοση.
Το μόνο που έδωσε στη δημοσιότητα είναι οι φωτογραφίες που βλέπετε και το βίντεο, στο οποίο ακούγεται ένα πιο έντονο και χαρακτηριστικό ηχόχρωμα σε σχέση με τον W16.
Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως οι 2.000 ίπποι είναι ένα νούμερο που θεωρείται ρεαλιστικό.