Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν μια ιδιαίτερη αδυναμία στις ευρωπαϊκές μάρκες με βαρύ όνομα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι εξαγορές της Volvo και της Lotus από την Geely, της MG από τη SAIC.

Πριν από λίγες ημέρες μάλιστα ο επικεφαλής της Stellantis Carlos Tavares αποκάλυψε πως κινεζικός όμιλος ενδιαφέρθηκε για την απόκτηση μιας από τις γαλλικές εταιρείες της Stellantis και μάλιστα κατέθεσε και προσφορά. Η οποία απορρίφθηκε από την πλευρά της τελευταίας.

Οι γαλλικές εταιρείες της Stellantis είναι η Peugeot, η Citroen και η DS Automobiles, ενώ ο Tavares ναι μεν δεν αποκάλυψε το όνομα του κινεζικού ομίλου αλλά αναφέρθηκε στις πιέσεις που είχαν ασκηθεί για τη διακοπή της παρουσίας κάποιων μαρκών μετά τη συγχώνευση της PSA και της Fiat Chrysler Automobiles το 2021.

Επίσης είπε πως μεγάλος ευρωπαϊκός όμιλος ενδιαφέρθηκε για την εξαγορά της Alfa Romeο η οποία επίσης δεν προχώρησε. Κατά πάσα πιθανότητα ο όμιλος αυτός ήταν της Volkswagen που έχει δηλώσει το έντονο ενδιαφέρον του για την ιστορική ιταλική μάρκα ήδη από την εποχή που στο τιμόνι του ήταν ο Ferdinand Piech.

Ταυτόχρονα ο Tavares διέψευσε τη φημολογία περί αποχώρησης της Stellantis από την Ιταλία, η οποία εντάθηκε μετά την παρουσίαση της νέας μικρής Alfa Romeo που παρουσιάστηκε ως Milano και μέσα σε πέντε μόλις ημέρες βαφτίστηκε εκ νέου Junior.

Μάλιστα ανέφερε πως υπάρχει πλάνο επενδύσεων συνολικού ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ για την Ιταλία το οποίοι περιλαμβάνει την παραγωγή 2 νέων πλατφορμών, 15 καινούργιων μοντέλων και ενός εργοστασίου μπαταριών.



Πηγή