Η κροατική Rimac είναι ήδη από τους σημαντικούς παίκτες της ηλεκτροκίνησης χάρη στην τεχνολογία που έχει αναπτύξει και την τεχνογνωσία που έχει συλλέξει.
Κάτι που διαφαίνεται και από τη συνεργασία της με τον όμιλο της Hyundai αλλά κυρίως με αυτόν της Volkswagen, καθώς έχει και μετοχική σχέση τόσο με την Porsche όσο και με τη Bugatti.
Μάλιστα ο ιδρυτής της Mate Rimac, που θα αναλάβει και πρόεδρος της Bugatti, θεωρεί πως το μέλλον της γαλλικής εταιρείας των hypercars θα είναι ακόμα καλύτερο.
Η άποψή του βασίζεται αφενός στην επιτάχυνση των διαδικασιών εξέλιξης νέων μοντέλων, καθώς και στον περιορισμό του αντίστοιχου κόστους που έως τώρα κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.
Οι εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα θα επιτρέψουν κατά πάσα πιθανότητα και τη διεύρυνση της γκάμας της, η οποία από την αρχή της σύγχρονης ιστορίας της αποτελείται από ένα μόνο μοντέλο. Αρχικά από την EB 110 και στη συνέχεια, όταν εντάχθηκε στον όμιλο της Volkswagen από τις Veyron και Chiron.