H Ferrari παρουσίασε τις εκδόσεις XX της SF90, τόσο της Stradale όσο και της Spider, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συνέβαινε έως τώρα, δεν προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε πίστες.
Αντίθετα μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά σε δημόσιους δρόμους, ενώ οπτικά ξεχωρίζουν χάρη στη μεγάλη πίσω αεροτομή τους. Στοιχείο που έχει να εμφανιστεί σε Ferrari εδώ και ¼ του αιώνα περίπου. Πιο συγκεκριμένα από την F50 του 1995.
Η αεροτομή αυτή αλλά και συνολικά οι επεμβάσεις στην αεροδυναμική έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη στα 240 χλμ./ ώρα στα 530 κιλά, ενώ από εκεί και πέρα υπάρχουν και κάποιες αισθητικές αλλαγές.
Με πιο λεπτούς προβολείς, ένα ελαφρώς επιμηκυμένο πίσω μέρος και μια φωτεινή πίσω μπάρα αντί για τα κλασικά φώτα.
Το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης με τον V8 των 3.900 κυβικών και τους τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες αποδίδει εδώ συνδυαστικά 1.030 ίππους, που εξασφαλίζουν στην SF90 XX Stradale ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δεύτερα, δηλαδή σε 0,2 δεύτερα πιο γρήγορα σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση.
Η Spider, που είναι 100 κιλά πιο βαριά, είναι ελαφρώς πιο αργή και βέβαια και πιο ακριβή, μιας και κοστίζει 850.000 ευρώ έναντι 770.000 ευρώ της κουπέ.
Και οι δύο πάντως, που μπορούν να καλύψουν και μερικά χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά, έχουν ήδη εξαντληθεί.