Η τεχνολογία και προφανώς η απειρία «πρόδωσε» τον μαθητή τρίτης Λυκείου Ιδιωτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, που πιάστηκε από τους επιτηρητές να αντιγράφει κατά την διάρκεια γραπτής εξέτασης μαθήματος πανελληνίων.

Ο 18χρονος μαθητής, γιος καθηγητή Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σε ένα από τα μαθήματα που έγραφε κατά την διάρκεια των προηγούμενων ημερών και ενώ οι πανελλήνιες εξετάσεις βρίσκονταν σε εξέλιξη, αποφάσισε να «καλωδιωθεί».

Σκέφτηκε να στήσει μια πρωτόγονη κομπίνα με την υπηρεσία της τεχνολογίας.

Έβαλε, λοιπόν ένα ακουστικό την αποκαλούμενη «ψείρα» στο αυτί του, προκειμένου να του υπαγορεύουν κάποιος ή κάποιοι εκτός αιθούσης τις απαντήσεις των θεμάτων. Όμως ο θόρυβος που έκανε (βουητό) το ακουστικό ήταν που τον πρόδωσε, παρά την αρχική του προσπάθεια να το χαμηλώσει πηγαίνοντας στην τουαλέτα.

Σάλος από την κομπίνα που επιχείρησε να στήσει μαθητής της Γ’ Λυκείου στις πανελλήνιες εξετάσεις

Η υπόθεση που αποκαλύφθηκε και φυσικά είχε ως αποτέλεσμα την διαγραφή του εγγράφου του μαθητή και τον αποκλεισμό του από το μάθημα των πανελληνίων, έχει προκαλέσει σάλο αλλά και έντονο προβληματισμό στη Θεσσαλονίκη.

Το γεγονός μάλιστα ότι ο μαθητής- κομπιναδόρος είναι γιος γνωστού μεγαλογιατρού έχει δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερες αντιδράσεις στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής TLive η παράβαση διαπιστώθηκε την Δευτέρα, κατά τη διάρκεια των εξετάσεων σε ιδιωτικό γενικό λύκειο της πόλης, που έχει οριστεί ως εξεταστικό κέντρο.

Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της εξέτασης των μαθητών σε συγκεκριμένο μάθημα ακούστηκε στην αίθουσα ένα βουητό. Αμέσως ο μαθητής ζήτησε άδεια να πάει στην τουαλέτα. Τον μαθητή συνόδευσε επιτηρητής, όπως προβλέπεται κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Εκεί όμως ο νεαρός, αντί να πετάξει το ακουστικό με το οποίο ο συνεργός του προφανώς μετέδιδε τις απαντήσεις των εξετάσεων, προσπάθησε να διορθώσει τη βλάβη. Όταν όμως επέστρεψε στην αίθουσα, το πρόβλημα συνεχίστηκε.

Ακούστηκε ξανά ο βόμβος από το ακουστικό που είχε στο αυτί του και τότε εντοπίστηκε η «ψείρα» από τους επιτηρητές και ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία. Ο μαθητής απομακρύνθηκε από την αίθουσα εξέτασης και μηδενίστηκε το γραπτό του. Μάλιστα η παραλίγο απάτη προκάλεσε την αντίδραση των συμμαθητών του που έδιναν εκείνη την ώρα τη μάχη για την είσοδό τους σε ΑΕΙ.



agrinio24.gr