Ερωτήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 24/01

Προς: κ. Κώστα Λύρα, 

Δήμαρχο Ι.Π. Μεσολογγίου

1) Με την υπ’ αριθ. 15022696/6-12-2021 απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων – Γενική Δ/νση Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής – Δ/νση Τεχνικού Ελέγχου, εγκρίθηκε η εκτέλεση έργων με τίτλο «Έργα θαλάσσιας ζώνης – Παραλιακά Κρηπιδώματα του τουριστικού λιμένα Μεσολογγίου» προϋπολογισμού 1.783,120 ευρώ με ΦΠΑ. Ερωτάται ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μεσολογγίου:

α) Μετά την ανωτέρω εξέλιξη, τι εκκρεμεί για περαιτέρω έγκριση απαιτούμενων αδειών και που αυτές βρίσκονται;

β) Έχει αρθεί η “εμπόλεμη” κατάσταση μεταξύ των δύο μετόχων; Αν όχι, πώς θα προχωρήσει η εν λόγω επένδυση;

γ) Έχει συμμετάσχει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο σε πρόσφατες συνεδριάσεις – εάν έχουν γίνει – της ΜΑΡΙΝΑ Α.Ε. και τι αποφάσεις έχουν ληφθεί;

2) Στο Πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας (8μηνης διάρκειας) που θα τρέξει το επόμενο χρονικό διάστημα στο Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου από 160 ωφελούμενους που απασχολήθηκαν πριν, τώρα θα απασχοληθούν μόνο 75! Είστε ικανοποιημένοι από την εν λόγω εξέλιξη; Ποιες ειδικότητες έχουν εγκριθεί και που κυρίως θα κατευθυνθούν;

3) Υπεγράφη με τον ανάδοχο  εκτέλεση του έργου
«Ανάπλαση της Κεντρικής Πλατείας». Το ερώτημα είναι, η σχετική εργολαβία θα αφορά τα τεύχη δημοπράτησης ή και τις τυχόν παραλήψεις, ατέλειες και αστοχίες που υπάρχουν στην επιμέτρηση της πλατείας, με αποτέλεσμα το έργο να παραμείνει ημιτελές;  



agrinio24.gr