Συγκεκριμένα, συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στον σταθμό του Κορινού.
Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στην γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά – έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες – προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.
Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον σταθμό ακινητοποιημένος, ενώ τα φωτόσημα ήταν όλα πράσινα.
Αμέσως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.
Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.
Προσομοίωση για τις συνθήκες
Σήμερα θα βρεθούν στον Κορινό η διοίκηση του ΟΣΕ αλλά και η υπεύθυνη εταιρεία για τα βαγόνια, προκειμένου να κάνουν μία προσομοίωση για να δούν τι έχει συμβεί. Συγκεκριμένα θα έχουν δύο αμαξιστοιχίες, αντίστοιχες με αυτές που είναι στον Προαστιακό στον Κορινό που έμεινε από βλάβη, και του Intercity 57 προκειμένου να βάλουν τα δεδομένα που εκείνη την στιγμή υπήρχαν, και θα δουν αν θα λειτουργησουν οι σηματοδότες, εάν θα υπάρχει ο έλεγχος από τους σταθμάρχες και αν λειτουργήσει το ηλεκτρονικό σύστημα.