Ένα ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση» αποτελεί ένα σημαντικό διαπιστευτήριο για κάθε σπορ μοντέλο, και η Porsche το γνωρίζει αυτό καλύτερα από όλους.
Έτσι ένας (πολύ) γρήγορος γύρος στο Nürburgring έχει ιδιαίτερη σημασία ακόμα και για τη σκληροπυρηνική 911 GT3 και για το λόγο αυτό, η γερμανική εταιρεία στοχεύει να κατακτήσει μαζί της τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου με χειροκίνητο κιβώτιο στη διάσημη πίστα.
Εδώ και έξι χρόνια, από το 2017, το ρεκόρ αυτό ανήκει στην Dodge Viper ACR, με χρόνο 7:01,3.
Μέχρι τώρα, η Porsche είχε επικεντρωθεί σε γύρους ρεκόρ στο Ring με την GT3 εξοπλισμένη με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. Ωστόσο, αλλάζει πλέον στρατηγική, πιθανώς λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας του χειροκίνητου κιβωτίου, το οποίο σε ορισμένες αγορές ξεπερνά ακόμη και το 50% των πωλήσεων.
![298396_6000x3864.jpg](https://img.cnngreece.gr/img/960/max/80/2025/02/06/298396_6000x3864.jpg?t=pSRKdDoUrQY8pfHtzzoiFg)
Η Porsche 911 GT3 κινείται από έναν εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer 4.000 κυβικών, ο οποίος ανεβαίνει έως τις 9.000 σ.α.λ., είναι εξοπλισμένος με 2 φίλτρα σωματιδίων και συνολικά 4 καταλύτες. Η απόδοσή της φτάνει τους 510 ίππους και τα 450 Nm ροπής που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 313 χλμ./ώρα.
Πέρα από τη στάνταρ εκδοχή της με τη μεγάλη σταθερή πίσω φτερούγα είναι διαθέσιμη και ως Touring, η οποία χάρη στην απουσία της πίσω φτερούγας που προαναφέραμε είναι πιο διακριτική.
Το Nürburgring πάντως ανοίγει και πάλι τις πύλες του για τέτοιου είδους προσπάθειες στις 8 Μαρτίου.
![298392_6000x4501.jpg](https://img.cnngreece.gr/img/960/max/80/2025/02/06/298392_6000x4501.jpg?t=IIcsEuP3JpvWeeNL286JQQ)