Ένα από τα θέματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η απουσία ήχου από το σύστημα πρόωσής τους. Σε ότι αφορά την ασφάλεια των άλλων μελών της κυκλοφορίας, κυρίως πεζοί και δικυκλιστές, που δεν τα ακούν, έχει εν μέρει λυθεί με το βόμβο που υποχρεωτικά πρέπει να εκπέμπουν μέχρι τα 30 χλμ./ώρα.
Για το ότι ο ήχος αποτελεί ένα στοιχείο που συνοδεύει ένα αυτοκίνητο, τουλάχιστον σε ότι γνωρίζουμε μέχρι τώρα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία της προσωπικότητάς τους αλλά και της συνολικής γοητείας που εκπέμπει, η κάθε εταιρεία ακολουθεί τον δικό της δρόμο.
Κάποιες επιλέγουν το ηχόχρωμα από διάσημα, συνήθως πολυκύλινδρα σύνολά τους, ενώ άλλες επιστρατεύουν διάσημους συνθέτες και μουσικούς.
Την αρχή έκανε η BMW με το διάσημo και βραβευμένο με Όσκαρ Hans Zimmer, ενώ την ίδια λογική ακολουθεί και η Renault. Με τη βοήθεια ενός άλλου διάσημου καλλιτέχνη και πρωτοπόρου της ηλεκτρονικής μουσικής.
Του πασίγνωστου Jean Michel Jarre, ο οποίος έπειτα από μια συνάντηση με τον ισχυρό άντρα του ομίλου της Renault Luca de Meo, θα δημιουργήσει μοναδικούς ήχους για τα ηλεκτρικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας.