Με το Fiat 500 BEV η καθημερινότητα γίνεται πιο χαρούμενη και πιο βιώσιμη

Τo Fiat 500 φυσικά και δεν είναι ένα συμβατικό μικρό αυτοκίνητο, που τα προσόντα του ολοκληρώνονται στις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και την πρακτικότητα.

Το 500 και μικρό είναι και πρακτικό, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος σήμερα και μάλιστα ανεξαρτήτως κατηγορίας. Δεν γίνεται να το μπερδέψεις με κανένα άλλο, όπως δεν γίνεται και κανένα άλλο να αντιγράψει ούτε το διαχρονικό του στυλ αλλά ούτε και την ευεξία που δημιουργεί με την παρουσία του. Ειδικά αν έχει κανείς επιλέξει ένα από τα πολλά μοντέρνα, χαρούμενα και ζεστά χρώματα της παλέτας του.

Το 500 παραμένει εμβληματικό -φυσικά και πρακτικό και με στυλ- και στην πιο πρόσφατη εκδοχή του, που είναι η ηλεκτρική. Αυτή η ιδιότητα ακριβώς, στα πολλά πλεονεκτήματά του, προσθέτει και ένα ακόμα: Τη φιλικότητα προς το περιβάλλον και τη βιώσιμη κινητικότητα.

Ιδιαίτερο στοιχείο είναι το ότι είναι διαθέσιμο σε τρία αμαξώματα: Ως κλασικό hatchback, ως cabrio και ως πρωτοποριακό 3+1. Εδώ οι σχεδιαστές της Fiat ενσωμάτωσαν στο αμάξωμα μια επιπλέον πόρτα από τη δεξιά πλευρά του 500 η οποία ανοίγει σχεδόν κάθετα και με αντίθετη φορά δημιουργώντας ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα. Χωρίς μεσαία κολώνα, που διευκολύνει αφάνταστα την είσοδο και την έξοδο. Το μεγάλο αυτό άνοιγμα θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα γονείς με παιδιά, ειδικά αν αυτά πρέπει να κάθονται σε ειδικό καθισματάκι.

Ιδιαίτερο στοιχείο είναι το ότι είναι διαθέσιμο σε τρία αμαξώματα: Ως κλασικό hatchback, ως cabrio και ως πρωτοποριακό 3+1. Εδώ οι σχεδιαστές της Fiat ενσωμάτωσαν στο αμάξωμα μια επιπλέον πόρτα από τη δεξιά πλευρά του 500 η οποία ανοίγει σχεδόν κάθετα και με αντίθετη φορά δημιουργώντας ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα. Χωρίς μεσαία κολώνα, που διευκολύνει αφάνταστα την είσοδο και την έξοδο. Το μεγάλο αυτό άνοιγμα θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα γονείς με παιδιά, ειδικά αν αυτά πρέπει να κάθονται σε ειδικό καθισματάκι.

Η επιπλέον πρακτικότητα του 500 3+1 αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία αν αναλογιστεί κάποιος πως δεν έχουν αλλάζει οι εξωτερικές διαστάσεις, δεν έχει αυξηθεί το βάρος, δεν έχει επηρεαστεί η ακαμψία και η παθητική ασφάλεια παραμένει κορυφαία.

Συνολικά το 500 BEV είναι από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα της κατηγορίας του και όχι μόνο μιας και μπορεί να εξοπλιστεί με τα πιο σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών και σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που διευκολύνει σημαντικά το έργο του οδηγού. Ειδικά μέσα στην πόλη και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Το εμβληματικό ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat εξοπλίζεται και με το ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα infotainment UConnect 5, που διαθέτει κορυφαίες δυνατότητες διασύνδεσης ακόμα και με δίκτυα 5G – που υποστηρίζουν πάντα τις απαιτήσεις του σύγχρονου, δυναμικού τρόπου ζωής που εκπροσωπεί.

Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του Fiat 500 BEV, το οποίο αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων, που εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις. Το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση μόλις 9,0 δευτερολέπτων, ενώ το 0-50 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,1 δεύτερα δείχνει σαφώς πως μπορεί, όχι μόνο να ακολουθήσει χωρίς κανένα πρόβλημα την κίνηση στην πόλη, αλλά να είναι και ιδιαίτερα γρήγορο.

Όσο για την τελική του ταχύτητα των 150 χλμ./ ώρα είναι μια ένδειξη πως και οι περιαστικές διαδρομές είναι εύκολες αλλά και διασκεδαστικές.

Ακόμα πιο σημαντική είναι όμως η αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία του των 42,0 kWh, που μέσα στην πόλη μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 460 χιλιόμετρα και σε μικτές συνθήκες τα 320. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως ανεξάρτητα από το που κινείται κανείς η φόρτιση της μπαταρίας, η οποία είναι και εύκολη και γρήγορη -σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) δεν διαρκεί για φόρτιση έως το 80% της συνολικής χωρητικότητας περισσότερο από 35 λεπτά- θα μπορεί να γίνεται ακόμα και μια φορά την εβδομάδα.

Εξασφαλίζοντας, πέρα από τη μη επιβάρυνση του περιβάλλοντος και χαμηλά λειτουργικά έξοδα. Χαμηλή είναι όμως και η τιμή αγοράς του Fiat 500 BEV, καθώς η επιδότηση απόκτησής του μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» μπορεί να φτάσει έως και τις 8.000 ευρώ, προσθέτοντας ένα ακόμα πλεονέκτημα στα ήδη πολλά που διαθέτει.



Πηγή