Η κορυφαία έκδοση της σειρά 5 της BMW, η M5, έχει φτάσει αισίως στην 7η γενιά της και για πρώτη φορά στην μακροχρόνια ιστορία της είναι plug-in υβριδική.
Διαθέτει έναν bi-turbo V8 4.400 κυβικών, που αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και 250 Nm (στιγμιαία 450 Nm).
Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 727 ίππους και τα 1.000 Nm, επιτρέποντας στη M5 να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και να φτάνει, με το προαιρετικό M Driver’s Package, μέχρι και τα 305 χλμ./ώρα. Χωρίς αυτό το πακέτο, η μέγιστη ταχύτητά της περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 18,6 kWh, φορτίζει με 7,4 kW σε wallbox και παρέχει ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 69 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα.
Όπως και στην προκάτοχό της, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη μετάδοση της κίνησης μόνο στους πίσω τροχούς ή να ενεργοποιήσει το Launch Control με τετρακίνηση, ενώ στο πρόγραμμα 4WD Sport, το σύστημα στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς.
Η τιμή εκκίνησης της νέας M5, σύμφωνα με τον διαμορφωτή στην ελληνική ιστοσελίδα της BMW, είναι από 150.000 ευρώ, τη στιγμή που η στάνταρ M3 κοστίζει από 143.500 ευρώ και η πιο ειδική Μ4 CS από 219.000 ευρώ.