Λένε πως το στοιχείο της διαφοροποίησης είναι εκείνο που σε κάνει πιο ισχυρό απέναντι στον ανταγωνισμό. Η Renault το αποδεικνύει αυτό καιρό τώρα και συνεχίζει να το πράττει και μέσα από το ολοκαίνουργιο Austral, το πιο εξελιγμένο και πιο ελκυστικό μοντέλο της.
Η μεγάλη μάσκα με το νέο λογότυπο να δεσπόζει στο κέντρο της είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Austral που μαζί με τους μοντέρνους προβολείς τεχνολογίας Adaptive LED Vision συνθέτουν μία πολύ ισχυρή προσωπικότητα. Αυτό το SUV φωνάζει από μακριά την καταγωγή του, ενώ το πίσω μέρος του με τα επίσης ιδιαίτερα φώτα συμβάλλει με τη σειρά του στην πολύ ελκυστική εικόνα του.
Η σχεδίασή του Austral είναι αθλητική, εκλεπτυσμένη και κομψή με τις διαστάσεις να είναι ιδανικές, εξασφαλίζοντας τόσο την ευελιξία, όσο και την πρακτικότητα. Συγκεκριμένα, το μήκος φτάνει τα 4,51 μέτρα, το πλάτος τα 1,83 και το ύψος τα 1,62, όταν το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών εξασφαλίζει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (500-575 λίτρα).
Ταυτόχρονα, οι τυχεροί που θα βρεθούν στο εσωτερικό του Austral έχουν στην διάθεση τους μία από τις πιο ευρύχωρες καμπίνες της κατηγορίας που είναι εξοπλισμένη με όλες τις τεχνολογίες αιχμής. Μπροστά από το εντυπωσιακό τιμόνι με τα πολλαπλά χειριστήρια, ο οδηγός αντικρύζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο που φτάνει τις 12,3 ίντσες και προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ μέσα από το μενού του Multi-Sense.
Η εντυπωσιακή οθόνη αφής (έως 12,0 ιντσών) έχει τη διάταξη ενός tablet και χάρη στην ελαφριά κλίση προς τον οδηγό τονίζει την δυναμική αύρα του Austral. Ταυτόχρονα είναι διαθέσιμη η διασυνδεμένη τεχνολογία που ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της Google και των δικτυωμένων υπηρεσιών My Renault.
Το τμήμα design της Renault φαίνεται πως είχε μεγάλα κέφια όταν σχεδίαζε το Austral καθώς πέρα από την κορυφαία εργονομία (π.χ. στη βάση της οθόνης υπάρχουν φυσικοί διακόπτες), υπάρχουν καινοτόμα για τη μάρκα χαρακτηριστικά, όπως η συρόμενη χειρολαβή αεροπορικού τύπου που κρύβει ένα μεγάλο ντουλαπάκι ή ο μικρός μοχλός για την αλλαγή των ταχυτήτων που είναι τοποθετημένος στην δεξιά πλευρά της κολόνας του τιμονιού. Φυσικά, το Austral προσφέρει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και άνεσης με έως 32 συστήματα υποβοήθησης οδηγού και μοναδικές, για την κατηγορία, τεχνολογίες.
Το νέο Austral εξοπλίζεται με μία πλούσια γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων με ισχύ έως 200 ίππους, στην πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech, η οποία απαιτεί μόλις 4,7 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, εκπέμποντας μόνο 105 γρ. CO2/χλμ. Τα εντυπωσιακά νούμερα επιτυγχάνονται χάρη σε ένα καινοτόμο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες και έναν ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο turbo 1.200 κ.εκ- που επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μέχρι και το 80% των αστικών μετακινήσεων, εξασφαλίζοντας έτσι μείωση κατά 40% στην κατανάλωση σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Όσο για τις επιδόσεις, η συνδυαστική απόδοση των 200 ίππων κινεί με άνεση το Austral που ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,4 δεύτερα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται, κατά τα εξηλεκτρισμένα πρότυπα, στα 175 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι πως το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο της E-Tech Full Hybrid έκδοσης συμπληρώνεται από το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 3ης γενιάς, 4Control Advanced, που εξασφαλίζει ευελιξία στην πόλη, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός και σταθερότητα στις γρήγορες καμπές, όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν κατά την ίδια φορά με τους εμπρός.
Στη βάση της γκάμας κινητήρων υπάρχουν δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις. Η Mild Hybrid έχει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.300 κ.εκ. με 12V υποβοήθηση, που αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο Xtronic. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο που συνδυάζει επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.
Ειδικό βάρος έχει η έκδοση Mild Hybrid Advanced, με τον νέο 1.200άρη turbo (πρακτικά είναι το μοτέρ της έκδοσης E-Tech Full Hybrid) που αποδίδει 131 ίππους και με αρωγό την ήπια υβριδική υποβοήθηση των 48V διασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης (5,2 λίτρα/100 χλμ.) που θα ζήλευε ακόμη και ένας κινητήρας πετρελαίου. Ταυτόχρονα, η εκπομπή CO2 είναι στα 102 γρ./χλμ.
Συμπερασματικά, με το νέο Austral η Renault επανέρχεται δυναμικά στο παιχνίδι των δημοφιλών μεσαίων SUV και «κοιτάζει» μόνο την κορυφή. Το νέο Renault Austral είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τις τιμές πώλησης να ξεκινούν από τις 36.650 ευρώ (τιμή με προωθητική ενέργεια), ενώ παρέχεται 5ετής εργοστασιακή εγγύηση και 3ετής δωρεάν οδική βοήθεια.