Κατά 61,48% αυξήθηκαν οι αγορές από το Skroutz Marketplace το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος καθώς πραγματοποιήθηκαν συνολικά 7,1 εκατ. παραγγελίες.

Από το σύνολο των online αγορών το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz Marketplace, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν.

Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.



Πηγή