Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η περιπέτεια των Μάνου και Κώστα Στεφανή, οι οποίοι τερμάτισαν στην 35η θέση της γενικής κατάταξης του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, με το Ford Fiesta Rally3 της M-Sport Πολωνίας.
Παράλληλα, ήταν 11οι στο WRC3 για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, ενώ βρέθηκαν και στην 6η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.
Το έργο του πληρώματος της Traction Rally Team στον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ μόνο εύκολο δεν ήταν, καθώς ο φετινός αγώνας ήταν κατά γενική ομολογία ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.
Το πρόγραμμα της τρίτης και καταληκτικής ημέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι οποίες ολοκλήρωσαν το «μενού» των 15 ειδικών διαδρομών του τριημέρου, οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Έχοντας αποφύγει τα προβλήματα κατά τις δύο πρώτες, ιδιαίτερα απαιτητικές αγωνιστικές ημέρες, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως πρέπει να διατηρήσουν την ίδια στρατηγική, έχοντας ως βασικό γνώμονα την προστασία του αυτοκινήτου.
Με αυτό το σκεπτικό, κινήθηκαν αρκετά συντηρητικά στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Οινοχώρι), ενώ το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ακυρώθηκε για εκείνους, λόγω μικρής εξόδου προπορευόμενου αυτοκινήτου.
Έτσι, απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από το φημισμένο, αλλά πολύ σκληρό φέτος, Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage, προκειμένου το δίδυμο να φτάσει, για πρώτη φορά μαζί, στον τερματισμό της Λαμίας.
Όπερ και εγένετο, με τον Μάνο Στεφανή να γεύεται για πρώτη φορά τον τερματισμό στον κορυφαίο ελληνικό αγώνα ράλλυ. Την ίδια ώρα, ο Κώστας Στεφανής επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την 30ή συμμετοχή σε 49 χρόνια -γεγονός που τον έφερε στη δυάδα αγωνιζόμενων παγκοσμίως με αγωνιστική καριέρα τόσο μεγάλης διάρκειας*- καθώς ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού για 16η φορά!
Όπως συμβαίνει πάντοτε, ο τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια μεγάλη επιτυχία για κάθε ελληνικό πλήρωμα, ενώ το συγκεκριμένο επίτευγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση φέτος, λόγω της σκληρότητας των ειδικών διαδρομών, που επέφερε πολλές εγκαταλείψεις.
Ραντεβού τον επόμενο Ιούνιο, για το Ράλλυ Ακρόπολις 2025!//Π.