Οι online πωλήσεις ήταν ένας από τους πλέον φιλόδοξους στόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικά, αλλά όπως φαίνεται η κατάσταση δεν εξελίχθηκε έτσι όπως περίμεναν οι κατασκευαστές.
Η Volvo για παράδειγμα είχε θεωρήσει πως έως το 2025 οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της θα γίνοντας διαδικτυακά. Στην πράξη όμως διαπίστωσε πως σχεδόν κανένας ιδιώτης πελάτης δεν αποκτούσε το νέο του αυτοκίνητο online με αποτέλεσμα να παγώσει την προσπάθειά της.
Αντίστοιχα η Mercedes που έχει θέσει ως στόχο το 25% των δικών της πωλήσεων να διεκπεραιώνονται online έως το 2022, αναθεώρησε τις απόψεις της βάζοντας ως χρονιά ορόσημο το 2025 και μη αναφέροντας συγκεκριμένο ποσοστό.
Το ίδιο ισχύει σε γενικές γραμμές και για τη Hyundai, ενώ γεγονός είναι πως οι προσπάθειες για online πωλήσεις έχουν επιταχύνει τις τεχνολογικές εξελίξεις στο συγκεκριμένο χώρο.
Παρόλα αυτά έρευνες έδειξαν πως πολλοί αγοραστές αυτοκινήτων είναι μεν πρόθυμοι στο να ολοκληρώσουν τμήματα της συναλλαγής μέσω διαδικτύου, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν κάποια προσωπική αλληλεπίδραση.