Θάνατος 14χρονης από φαρμακευτική αλλεργία μετά από χειρουργείο- Τι είναι η φαρμακευτική αλλεργία

Η νεκροτομή η οποία θα γίνει σήμερα Δευτέρα και θα αποδείξει πέραν πάσης υποψίας ότι τα γεγονότα έχουν έτσι. Αλλά η οικογένειά θρηνεί για την απώλεια του παιδιού της από μία κατάσταση συνηθισμένη και εύκολα αντιμετωπίσιμη κι ενώ ήταν κατά τα υγιές και γερό.

Σήμερα θα μεταβούν στο σχολείο του κοριτσιού ψυχολόγοι για να στηρίξουν τα παιδιά στην τάξη της που όπως είναι φυσικό έχουν σοκαριστεί από την αιφνίδια απώλεια της συμμαθήτριάς τους.

Αλλεργία στα φάρμακα

Το iatropedia ρώτησε καρδιολόγο να μας εξηγήσει γιατί συμβαίνει το αλλεργικό σοκ, τι δημιουργεί στον οργανισμό, πως οδηγεί στο θάνατο και αν θα μπορούσε να προβλεφθεί.

Όπως μας εξηγεί, η αλλεργική αντίδραση σε φάρμακα δεν είναι πάντα προβλέψιμη και ποικίλει σε σοβαρότητα από απλό δερματικό εξάνθημα ως εικόνα απειλητικού για την ζωή σοκ. Η σοβαρή μορφή προκαλεί στον οργανισμό διαστολή των αγγείων με αποτέλεσμα δραματική πτώση της αρτηριακής πίεσης. Το αποτέλεσμα είναι η ελάττωση της αιμάτωσης των ζωτικών οργάνων όπως είναι ο εγκέφαλος, η καρδιά και οι νεφροί που αν δεν αναστραφεί σύντομα μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο. Σημαντικό είναι επίσης να πούμε ότι η αλλεργία σε μια φαρμακευτική ουσία μπορεί να εμφανιστεί την πρώτη φορά που θα κάνουμε λήψη της ή και μετά από πολλοστή χρήση. Εξάλλου, εκτός από την αλλεργική αντίδραση που παρουσιάζεται σύντομα μετά την λήψη του φαρμάκου, μπορεί να υπάρξει όψιμη εκδήλωση ακόμα και μετά από αρκετές ημέρες.


Πηγή

Αφήστε απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε το όνομά σας εδώ