Η τεχνολογία ConVeX αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στη στρατηγική «Safety Road Map 2025» που έχει χαράξει η ιταλική εταιρεία με στόχο να αυξήσει τα επίπεδα ασφάλειας των αναβατών. Οι πρώτες φάσεις αυτής της στρατηγικής προβλέπουν τη σταδιακή εφαρμογή του συστήματος ABS Cornering σε όλα τα μοντέλα της Ducati, καθώς και την κυκλοφορία μιας μοτοσυκλέτας που θα διαθέτει σύστημα ανίχνευσης (ραντάρ) εμπρός και πίσω, το 2020.

Στις επιδείξεις που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πρωταγωνίστησε μια Ducati Multistrada 1260, μαζί με μοντέλα της Audi και της Ford. Όλα τα οχήματα ήταν εξοπλισμένα με το chipset 9150 C-V2X της Qualcomm, επιδεικνύοντας και πρακτικά πως η τεχνολογία ConVeX εξασφαλίζει την 100% ασφαλή διέλευση οχημάτων και μοτοσυκλετών σε διασταύρωση τεσσάρων κατευθύνσεων, δίχως σηματοδότες και σήμανση.

Παράλληλα, οι συνεργαζόμενες εταιρείες έκαναν επίδειξη των τεχνολογιών V2V (Vehicle-to-Vehicle/Όχημα προς Όχημα), V2P (Vehicle-to-Pedestrian/Όχημα προς Πεζό) και V2I (Vehicle-to-Infrastructure/ Όχημα προς Υποδομή) τονίζοντας τη σημασία και τη δυναμική της τεχνολογίας ConVeX. Στα διάφορα σενάρια επίδειξης που εκτυλίχθηκαν κατέστη σαφές το πόσο σημαντικό ρόλο έχουν οι επεξεργαστές νέας γενιάς στην αποφυγή συγκρούσεων σε διασταυρώσεις και επικίνδυνα σημεία, καθώς επίσης και στην αποτελεσματικότερη προστασία πεζών και δικυκλιστών.



Πηγή