H Alpine από τη στιγμή που έχει «αναλάβει» και την πιο σπορ εκπροσώπηση των μοντέλων της Renault ήταν βέβαιο πως θα διεύρυνε τη γκάμα της. Και το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι το Α290_β.
Στην ουσία πρόκειται για την πιο καυτή εκδοχή του μελλοντικού και πλήρως ηλεκτρικού Renault 5, ενώ πίσω από το πραγματικά περίεργο όνομά του υπάρχει μια ολόκληρη σημειολογία.
Το 2 καταδεικνύει την κατηγορία Β στην οποία ανήκει μιας και το μήκος του είναι μόλις 4,05 μέτρα, το 90 ότι δεν είναι καθαρόαιμο σπορ μοντέλο (αλλιώς θα είχε επιλεγεί το 10 όπως στην Α110), ενώ το β σημαίνει, όπως στον κόσμο της πληροφορικής, πως είναι η τελευταία φάση πριν την επίσημη παρουσίαση.
Τα στοιχεία που καθιστούν το πρωτότυπο ιδιαίτερα δυναμικό οπτικά, όπως είναι τα τονισμένα φτερά με τις εισαγωγές αέρα στα πίσω, τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι προβολείς ομίχλης με το σχέδιο «Χ» και οι χαρακτηριστικές ζάντες με το κεντρικό μπουλόνι θα διατηρηθούν και στο μοντέλο παραγωγής αλλά με μια διαφορά.
Το ανθρακόνημα που υπάρχει σε πολλά από αυτά στο show car θα αντικατασταθεί για λόγους κόστους από πλαστικό.
Αυτή που με βεβαιότητα δεν θα υπάρχει στο Α290 παραγωγής θα είναι η κεντρική θέση οδήγησης που εδώ επιλέχθηκε για να δημιουργούνται αγωνιστικοί συνειρμοί. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει, πέρα από το HUD στο οποίο προβάλλονται οι βασικές πληροφορίες και μια οθόνη με στοιχεία τηλεμετρίας στο ταμπλό.
Το Α290 θα είναι προσθιοκίνητο και διαθέσιμο με δύο συστήματα πρόωσης. Το πρώτο θα είναι αυτό των 218 ίππων του Renault Megane E-tech και το δεύτερο ένα με 272 ίππους που θα είναι διαθέσιμο το 2027. Επίσης λέγεται πως θα υπάρχει και ένα μπουτόν «ΟV», εμπνευσμένο από τη Φόρμουλα 1, που θα εξασφαλίζει για 10 δευτερόλεπτα ένα αισθητό boost ισχύος.
Όσο για τη μπαταρία θα είναι 52 kWh, θα προέρχεται από το Zoe και θα εξασφαλίζει μια αυτονομία 380 χιλιομέτρων.
Το Alpine A290, που θα κοστίζει γύρω στις 40.000 ευρώ, θα παρουσιαστεί επίσημα το 2024.