Η Volvo οδεύει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, με χρονικό ορίζοντα το 2030 όταν και σύμφωνα με τις δηλώσεις των επικεφαλής της όλα της τα μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά. Και διαθέσιμα online, που αναμένεται να είναι και η κύρια πηγή διάθεσής τους.
Με βάση τα παραπάνω λοιπόν η παρουσίαση και ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοντέλου μετά το XC Recharge στη γκάμα της δεν αποτελεί έκπληξη. Ούτε βέβαια το ότι έχουν και αρκετά κοινά μεταξύ τους.
Το νέο ηλεκτρικό Volvo λοιπόν ονομάζεται C40 Recharge και θα μπορούσε κανείς να πει πως αποτελεί κατά κάποιον τρόπο και το διάδοχο του επιτυχημένου V40, η παραγωγή του οποίου έχει ολοκληρωθεί εδώ και περίπου δύο χρόνια. Παράλληλα είναι και το πρώτο μοντέλο των Σουηδών που έχει εξελιχθεί ευθύς εξαρχής ως ηλεκτρικό.
Έτσι λοιπόν συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός SUV, όπως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος ή την ψηλή θέση οδήγησης, με ένα αμάξωμα τύπου κουπέ. Παράλληλα παρουσιάζει μια νέα εκδοχή του εμπρός μέρους των EVs της Volvo σε συνδυασμό με high tech προβολείς τεχνολογίας pixel.
Το εσωτερικό του διατηρεί την εικόνα των σύγχρονων μοντέλων της σουηδικής μάρκας με την μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος infotainment -έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Google, οπότε ενσωματώνει πολλές υπηρεσίες της τελευταίας- το ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάποια στοιχεία που είναι αποκλειστικά για το C40 Recharge. Που θα είναι συνεχώς online και θα δέχεται αβναβαθμίσεις OTA (Over the Air). Επίσης θα είναι και το πρώτο Volvo που δεν θα είναι διαθέσιμο με επενδύσεις από φυσικό δέρμα.
Το σύστημα πρόωσης του νέου ηλεκτρικού Volvo αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα οπότε έτσι εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση- που τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 78 kWh. Η οποία εξασφαλίζει μια αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 420 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φορτίσει έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά.
Σύμφωνα με τη Volvo πάντως η τιμή αυτή θα βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου, καθώς θα γίνονται και στον τομέα αυτό αναβαθμίσεις στο λογισμικό.
Η παραγωγή του C40 Recharge θα ξεκινήσει το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται παράλληλα μαζί με το XC40 Recharge, στο εργοστάσιο της Volvo Cars, στη Γάνδη, στο Βέλγιο. Η τιμή του τελευταίου που στην κεντρική Ευρώπη κοστίζει περίπου 62.000 ευρώ προ επιδοτήσεων, αποτελεί μια ένδειξη και για αυτήν του C40 Recharge.
Που θα είναι διαθέσιμο σε προ-διαμορφωμένες εκδόσεις -στόχος της Volvo είναι να μειώσει την πολυπλοκότητα των παραγγελιών αλλά και να απλοποιήσει και να επιταχύνει την παραγωγή- ενώ θα συνοδεύεται και από ένα έξυπνο πακέτο παροχών. Το οποίο θα περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση.