Η Toyota μπορεί να παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο φουλ ηλεκτρικό της μοντέλο, το bZ4X, αλλά εξακολουθεί να πιστεύει πολύ τόσο στα κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και στα εναλλακτικά καύσιμα.
Καύσιμα σαν το υδρογόνο, που μέχρι στιγμής χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με ενεργειακές κυψέλες, όπως συμβαίνει π.χ. στο Toyota Mirai. Τώρα η ιαπωνική εταιρεία έκανε το επόμενο βήμα και παρουσίασε το πιο καυτό της μοντέλο, κυριολεκτικά και μεταφορικά, το GR Yaris σε έκδοση που καταναλώνει υδρογόνο.
Ως καύσιμο του τρικύλινδρου turbo των 1.600 κυβικών, ο οποίος έχει φυσικά υποστεί πολλές μετατροπές ειδικά στο κύκλωμα παροχής καυσίμου του, ενώ από το Mirai προέρχονται οι δεξαμενές του δύσκολου στη διαχείριση υδρογόνου.
Το οποίο εξασφαλίζει μηδενικούς ρύπους, καλή απόκριση -η πρώτη εφαρμογή είναι σε μια αγωνιστική Corolla- αλλά και εξαιρετικό ήχο που τόσο λείπει από τα ηλεκτρικά. Ειδικά τα πιο σπορ.
Αν η χρήση του υδρογόνου καθιερωθεί στο μέλλον μένει να διερευνηθεί, ενώ από την πλευρά της η Toyota είναι πιστή στη δέσμευσή της για την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας.