Σήμερα τα SUV τα συναντάς πια παντού, έχοντας κυριεύσει τον κόσμο των 4 τροχών.

Πριν ωστόσο την τρέλα με τα SUV, ο κόσμος βολευόταν με τα station wagons, τα οποία θεωρούνται σήμερα ο προάγγελος των SUV.

Πηγαίνοντας πίσω στην αυτοκινητική ιστορία, οι αμερικανοί κατασκευαστές συνέχισαν και μετά τον Β’ Παγκόσμιο να βγάζουν προπολεμικά σχέδια.

Το Ford Super Deluxe του 1948 ήταν ας πούμε το ίδιο με το Ford Super Deluxe του 1941, αν και τότε κάτι μαγικό συνέβη.

Αφού εγκατέλειψε τη μονάδα παραγωγής της Ford στο Μίσιγκαν, το μοντέλο στάλθηκε στην Ιντιανάπολις, όπου το πήρε στα χέρια της η Marmon-Herrington και το έκανε τετρακίνητο. Μόνιμη τετρακίνηση, αλίμονο.

Αφού ισχυροποίησε και το σασί, αφαιρώντας το παραπανίσιο ξύλο, και του χάρισε 4τάχυτο σασμάν για να ταιριάζει καλύτερα με τον δυνατό V8 κινητήρα, το έστειλε στους αντιπροσώπους.

Κι έτσι γεννήθηκε το πρώτο αμερικανικό SUV! SUV με σημερινούς όρους, καθώς τότε ήταν απλώς ένα όχημα που μπορούσε να πάει και σε off-road διαδρομές.

Ένα αυτοκίνητο των 4.000 δολαρίων, διπλάσιας τιμής από το αρχικό Ford station wagon δηλαδή, που αγάπησαν τόσο τα ξενοδοχεία, καθώς μπορούσαν να μεταφέρουν τους πελάτες τους ακόμα και σε απομονωμένες περιοχές.

Μετά ήρθαν τα ταχυδρομεία και ο αμερικανικός Στρατός τελικά και το έκαναν πραγματικά ανάρπαστο.

Ένα τέτοιο, με περγαμηνές γνησιότητας, βγαίνει σε δημοπρασία από το Sotheby’s στην Αριζόνα στις 16-17 Ιανουαρίου, αν και οίκος δεν μας λέει για την τιμή που εκτιμά πως θα πιάσει…

newsbeast.gr




Πηγή