Μπορεί η VW να παρουσίασε το ID.7 στη CES, τη μεγάλη έκθεση ηλεκτρονικών στο Λας Βέγκας, καμουφλαρισμένο και να το χαρακτηρίζει ως πρωτότυπο αλλά γεγονός είναι πως ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής. Που αναμένεται να εμφανιστεί επίσημα και στην τελική του μορφή πριν το καλοκαίρι.
Τα παραπάνω ενισχύονται από την αποκάλυψη του εσωτερικού του, που κάνει σαφή και την αναβάθμιση του επιδιώκει η γερμανική εταιρεία για τα ηλεκτρικά της μοντέλα και όχι μόνο.
Έτσι στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνης αφής των 15,0 ιντσών του αναβαθμισμένου συστήματος infotainment που πλέον έχει, για ευκολία και πρακτικότητα, τις ρυθμίσεις του κλιματισμού στο πρώτο επίπεδο του μενού. Σημαντική βελτίωση είναι και οι φωτιζόμενοι συρόμενοι διακόπτης αφής, ενώ στάνταρ θα είναι και το Head Up Display (HUD) που ενσωματώνει και στοιχεία εικονικής πραγματικότητας.
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και οι έξυπνοι αεραγωγοί (Smart Air Vents) που κατευθύνουν στοχευμένα τη ροή του αέρα.
Οι χώροι, χάρη και στο μεταξόνιο των 2,97 μέτρων συγκρίνονται από την πλευρά των Γερμανών με αυτούς του Phaeton, της προ δεκαετίας και βάλε ναυαρχίδας της μάρκας, ενώ έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του αμαξώματος.
Τόσο για να είναι το περιβάλλον στην καμπίνα όσο πιο ήσυχο και πιο upper class γίνεται όσο και για να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.
Η οποία σύμφωνα με τη VW, η οποία δεν έχει ανακοινώσει επί της ουσίας τίποτα για το σύστημα πρόωσης, θα φτάνει μέχρι και τα 700 χιλιόμετρα. Σε αυτήν την περίπτωση η μπαταρία που θα υπάρχει στο δάπεδο του αναβαθμισμένου πλαισίου MEB+ θα ξεπερνά τις 77,0 KWh που είναι σήμερα διαθέσιμες.
Η πρώτη ηλεκτρική λιμουζίνα της γερμανικής εταιρείας θα πωλείται αρχικά στην Κίνα και θα ακολουθήσουν τόσο η Ευρώπη όσο και οι ΗΠΑ. Έτσι το ID.7 θεωρείται το δεύτερο παγκόσμιο αυτοκίνητο της VW μετά το ID.4.