Η Jeep συμπλήρωσε τη γκάμα του μικρότερού της μοντέλου, του Avenger, με μια καινούργια τετρακίνητη έκδοση η οποία ονομάζεται 4xe.
To Avenger 4xe ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου από τις λεπτομέρειες σε πράσινη lime απόχρωση, τις μαύρες ζάντες, τους πιο ψηλά τοποθετημένους προβολείς ομίχλης, τις στάνταρ μπάρες οροφής και το εμφανές πίσω σημείο ρυμούλκησης.
Επίσης ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη κατά 10 χιλιοστά.
Στo εσωτερικό υπάρχουν νέα γραφικά για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς και καινούργιες αδιάβροχες επενδύσεις καθισμάτων.
Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1.200 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο Miller και αποδίδει 136 ίππους, από έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και από έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Και αυτός αποδίδει 21 kW και εξασφαλίζει την τετρακίνηση, ενώ χάρη στην τεχνολογία «power looping», η ενέργεια για τη λειτουργία του πίσω ηλεκτροκινητήρα είναι συνεχώς διαθέσιμη, με αποτέλεσμα το Avenger 4xe να είναι τετρακίνητο ανά πάσα στιγμή.
Μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, το Avenger 4xe μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής 50:50 στους δύο άξονες, ενώ από τα 30 έως τα 90 χλμ./ώρα, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται, και σε αυτή την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Από πλευράς επιδόσεων το Jeep Avenger 4xe χρειάζεται μόλις 9,5 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα. Ενδιαφέρον είναι πως σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και αν οι εμπρός τροχοί δεν έχουν καθόλου πρόσφυση, μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%. Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει νερά βάθους έως 400 χιλιοστά και διαθέτει ελαστικά M+S.
Το σύστημα Hill Descent Control είναι παρόν για τις απότομες κατηφόρες, ενώ το Selec-Terrain έχει προσαρμοστεί για τη συγκεκριμένη έκδοση του Avenger. Στο πρόγραμμα Auto, η τετρακίνηση λειτουργεί μόνο όταν χρειάζεται για χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Στο Snow εξασφαλίζεται μέγιστη σταθερότητα, στο Sand & Mud οι αλλαγές σχέσεων και ο έλεγχος της πρόσφυσης προσαρμόζονται ειδικά, ενώ στο Sport μεγιστοποιούνται η ισχύς και η ροπή μέσω της λειτουργίας E-Boost.