Το ίντερνετ έχει χύσει όλη τη χολή του για το λογότυπο, το οποίο μοιάζει για κάποιους «βαρετό» και για κάποιους άλλους «μοχθηρά εταιρικό».

Στον χορό μπήκε φυσικά και ο μεγάλος ανταγωνιστής του Mark Zuckerberg, ποστάροντας τη δική του γνώμη, στο Twitter φυσικά. Ή μήπως στο… TWITTER;

Η μάχη Facebook και Twitter δεν γίνεται φυσικά για τα λογότυπα, ούτε τις… κατσίκες, καθώς έχουν πολλές και αγεφύρωτες διαφορές. Όπως το πώς χειρίζονται και εκμεταλλεύονται τις πολιτικές διαφημίσεις και τις παρασκηνιακές εκστρατείες.

Σε σχέση με αυτά, λίγη κοροϊδία για το νέο λογότυπο μοιάζει αθώα, δείχνει πάντως ότι ο πόλεμος παραμένει ζωντανός και στα τέλη του 2019…




agrinio24.gr