Η Toyota προχώρησε στην αποκάλυψη της νέας γενιάς του C-HR, του κουπέ SUV της που με την ιδιαίτερη εμφάνισή του συνέβαλε καθοριστικά στην αύξηση της δημοτικότητάς της στην Ευρώπη.

Το νέο C-HR λοιπόν μένει πιστό στην προχωρημένη σχεδίαση την οποία εμπλουτίζει πλέον με αισθητικά στοιχεία, π.χ. τη μάσκα, που προέρχονται τόσο από το ηλεκτρικό bZ4X όσο και από το καινούργιο Prius.

Ιδιαίτερα στοιχεία του είναι οι κρυφές χειρολαβές που για πρώτη φορά κάνουν την εμφάνισή τους σε Toyota, καθώς και οι μεγάλοι τροχοί που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις 20 ίντσες.

Σε ότι αφορά τις διαστάσεις το πλάτος και το ύψος έχουν αυξηθεί ενώ αντίθετα έχει μειωθεί το μήκος στα 4,36 μέτρα (μείον 35 χιλιοστά).

Από την άλλη δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή στο μεταξόνιο (2,64 μέτρα) αλλά οι χώροι στο εσωτερικό είναι καλύτεροι σε σχέση με το C-HR που γνωρίζουμε χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευσή τους.

Οπτικά ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό η διαγώνιος της οποίας, ανάλογα με την έκδοση, κυμαίνεται από τις 8,0 έως και τις 12,3 ίντσες.

Σε αντίθεση πάντως με την τάση που δείχνει να διαμορφώνεται στο νέο C-HR έχουν διατηρηθεί και κάποια φυσικά κουμπιά και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου.

Η βασική έκδοση του νέου Toyota C-HR είναι η υβριδική προσθιοκίνητη των 1.800 κυβικών και των 142 ίππων, ενώ ακολουθεί η 2.0 με τους 190 ίππους που είναι διαθέσιμη και με τετρακίνηση.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το plug-in υβριδικό C-HR που μοιράζεται το σύστημα πρόωσης των 223 ίππων με το αντίστοιχο Prius. Eδώ η μπαταρία των 13,6 kWh εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 66 χιλιομέτρων.

Το καινούργιο Toyota C-HR θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα προς τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε ή στις αρχές της επόμενης. Οι τιμές των υβριδικών εκδόσεών του θα είναι ανάλογες με αυτές των αντίστοιχων Corolla ενώ η PHEV αναμένεται να είναι πιο προσιτή σε σχέση με το Prius.



Πηγή