Η τελευταία είναι ιδιαίτερα μεγάλη, καθώς το Kia EV6 για παράδειγμα, που είναι ένα από τα πλέον εξελιγμένα ηλεκτρικά μοντέλα χρειάζεται κανονικά 18 λεπτά για να φορτίσει (σε ταχυφορτιστή) έως το 80% της ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας του.
Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 5 βαθμοί Κελσίου ο χρόνος αυτός σχεδόν διπλασιάζεται στα 35 λεπτά.
Προκειμένου να τον περιορίσει σχεδόν κατά 50% η κορεάτικη εταιρεία αναβάθμισε το αντίστοιχο λογισμικό, έτσι ώστε να προθερμαίνεται όταν υπάρχει ανάγκη η μπαταρία -για να γίνει αυτό θα πρέπει το επίπεδο φόρτισής της να είναι τουλάχιστον 24%. Αυτό γίνεται με την αύξηση της εσωτερικής της αντίστασης, ενώ όταν η θερμοκρασία της ξεπεράσει τους 21 βαθμούς Κελσίου η προθέρμανση διακόπτεται.