Το Morgan Plus Six, που παρουσιάστηκε το 2019, είναι πλέον διαθέσιμο και στην έκδοση Midsummer που προέκυψε χάρη στη συνεργασία της βρετανικής εταιρείας με την Pininfarina.
Εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’30 και του ’40, το Midsummer ξεχωρίζει με την απουσία κλασικού παρμπρίζ. Στη θέση του υπάρχουν δύο δύο κομψές αεροτομές που παραπέμπουν στην περίοδο των barchettas.
Οι στρογγυλοί προβολείς είναι μεγαλύτεροι από εκείνους του Plus Six και ενσωματώνουν τόσο τα φλας όσο και τα φώτα ημέρας, ενώ η σχεδίαση των τροχών των 19 ιντσών βελτιώνουν τη ροή του αέρα και κατά συνέπεια και την αεροδυναμική. Ταυτόχρονα ζυγίζουν 6,6 κιλά λιγότερο από αυτό των στάνταρ τροχών και βοηθά ώστε το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 1.000 κιλά.
Το Midsummer διαθέτει ένα όμορφο αμάξωμα από αλουμίνιο που απαιτεί πάνω από 250 ώρες εργασίας στο χέρι για να ολοκληρωθεί, ενώ εξίσου χρονοβόρα (30 ώρες) είναι και η εφαρμογή του εξαιρετικά ανθεκτικού ξύλου τικ στο ταμπλό και τις πόρτες.
Παρόλο που δεν έχουν γίνει γνωστές οι τεχνικές προδιαγραφές, το Midsummer αναμένεται να κινείται από τον τρίλιτρο turbo εξακύλινδρο B58 της BMW που αποδίδει 335 ίππους και χρησιμοποιείται και στο Plus Six.
Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων της ZF, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς και συμβάλλει στην επίτευξη ενός 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δεύτερα.
Η τιμή του Morgan Midsummer που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Goodwood Festival of Speed και θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 μονάδες, θα κοστίζει από 140.000 έως και 175.000 ευρώ, ανάλογα με την τελική διαμόρφωσή του.