Το πιο ισχυρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής η Hyundai είναι το νέο Ioniq 5 N που παρουσίασε επίσημα στο Goodwood Festival of Speed και έκλεψε τις εντυπώσεις.

Λογικά, καθώς η σπορ έκδοση του γνωστού Ioniq 5, που βασίζεται στο πλαίσιo E-GMP και διαθέτει και κάποια στοιχεία από τα πρωτότυπα RM20e, RN22e και N Vision 74, αποδίδει συνδυαστικά μέχρι και 650 ίππους στη λειτουργία Boost.

Ακόμα όμως και χωρίς αυτήν η απόδοσή του εντυπωσιάζει μιας και φτάνει τους 610 ίππους -ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 226 ίππους και ο πίσω 384- ενώ εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις.

Το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4 δεύτερα και η τελική του φτάνει τα 260 χλμ./ ώρα.

Από εκεί και πέρα έχει ενισχυθεί η δομή του πλαισίου αλλά και η κολώνα του τιμονιού για ακόμα καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση, κάτι που εξασφαλίζει και το N Pedal.

Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα, ενώ στη λειτουργία Race ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο ρυθμίσεις, τις «Endurance» και «Sprint». Η πρώτη δίνει έμφαση στην οικονομία και η δεύτερη στη μέγιστη ισχύ, ενώ το σύστημα N e-shift ελέγχει τη ροπή του κινητήρα προσομοιώνοντας τις αλλαγές σχέσεων σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Επίσης το N Active Sound+ προσομοιώνει το ηχόχρωμα του turbo των 2.000 κυβικών του RN22e με τη βοήθεια εσωτερικών και εξωτερικών ηχείων.

Το Hyundai Ioniq 5 N διαφοροποιείται από τις στάνταρ εκδόσεις του μοντέλου καθότι είναι πιο φαρδύ κατά 50 χιλιοστά και πιο μακρύ κατά 80, ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 20 χιλιοστά.

Φυσικά υπάρχει και άλλο αεροδυναμικό πακέτο, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζει το καινούργιο τιμόνι με τους διακόπτες Ν, καθώς και τα καθίσματα μπάκετ.



Πηγή