H MG ήταν μια από τις εταιρείες που πρωταγωνίστησαν στη φετινή έκθεση της Γενεύης, που επέστρεψε μετά από μια διακοπή τεσσάρων ετών.
Και αυτό γιατί παρουσίασε ένα νέο υπερ-μίνι, το MG3, δηλώνοντας δυναμικά το παρόν στην κατηγορία Β και προσθέτοντας ένα εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα της.
Τo καινούργιο MG3, που αισθητικά έχει κοινά σημεία και με τα SUV της μάρκας έχει σχεδιαστεί στο στούντιο της εταιρείας στη Σαγκάη και το μήκος του των 4,113 μέτρων (πλάτος 1,797, ύψος στα 1,502 μέτρα) το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας του.
Και εξασφαλίζουν, μαζί με το αυξημένο κατά 50 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του μεταξόνιο, όπως είδαμε από κοντά και καλούς χώρους στο εσωτερικό και κυρίως στο πίσω κάθισμά του.
Όσο για το πορτμπαγκάζ του η χωρητικότητά του φτάνει τουλάχιστον τα 298 λίτρα, τιμή από τις ιδιαίτερα καλές στην κατηγορία Β.
Κατά τα άλλα στο εσωτερικό του υπάρχουν δύο «ελεύθερες» οθόνες, μια 7,0 ιντσών ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια με διαγώνιο 10,25 ιντσών, με αναβαθμισμένα γραφικά και λογισμικό, για το σύστημα infotainment.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον σημειώνει και το σύστημα πρόωσης με το οποίο παρουσιάστηκε το MG3 στην ελβετική μεγαλούπολη.
Η MG το ονομάζει Hybrid+, αποτελείται από τον τετρακύλινδρο των 1.500 κυβικών και των 102 ίππωντης μάρκας, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 195 ίππους.
Από εκεί το πέρα το σύστημα περιλαμβάνει μια μπαταρία 1,83 kWh, η χωρητικότητα της οποίας είναι μεγάλη για ένα φουλ υβριδικό, που παρέχει, σύμφωνα με την εταιρεία, δυνατότητα κάλυψης έως και 10 χιλιομέτρων καθαρά ηλεκτρικά. Και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.
Το κιβώτιο είναι ένα καινούργιο αυτόματο 3 σχέσεων, για το οποίο η MG λέει πως υπερέχει έναντι των CVT που χρησιμοποιούνται συνήθως. Όσο για τις επιδόσεις οι επίσημες τιμές είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 170 χλμ./ ώρα. Η αντίστοιχη μέση κατανάλωση είναι 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 100 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Το MG3 Hybrid+ θα είναι στην Ελλάδα το Μάιο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις SE και Trophy, που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν σύνδεση smartphones, πολλαπλές θύρες USB και κάμερα υποβοήθησης στάθμευση πίσω. Η έκδοση Trophy διαθέτει και premium στοιχεία, όπως θερμαινόμενα καθίσματα με επένδυση από τεχνητό δέρμα, είσοδο χωρίς κλειδί και κάμερα 360 μοιρών.
Το φθινόπωρο στη γκάμα του MG3 θα προστεθεί και η συμβατική του έκδοση με τον κινητήρα των 1.500 κυβικών και των 102 ίππων, η τιμή της οποίας αναμένεται να κυμαίνεται οριακά κάτω από τις 16.000 ευρώ.