Πρεμιέρα για το μεγάλο SUV της Nissan στην Ευρώπη, το X-Trail, που έχει ήδη συμπληρώσει 22 χρόνια παρουσίας και 6 εκατομμύρια μονάδες.
Η καινούργια του γενιά, που βασίζεται στο πλαίσιο CMF-C, ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, με πιο δυναμικές γραμμές που χαρακτηρίζονται από γωνίες και ακμές και εξασφαλίζουν μια πιο σύγχρονη εικόνα. Ταυτόχρονα δεν λείπουν και τα στοιχεία αναγνώρισης, όπως η τελευταία εκδοχή της χαρακτηριστικής μάσκας V αλλά και οι διπλοί προβολείς που τη συμπληρώνουν.
Σύγχρονο και high tech, μιας και υπάρχουν τόσο ψηφιακός πίνακας οργάνων όσο και μια μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment –με διαγώνιο 12,3 ιντσών και οι δύο- καθώς και HUD.
Όπως συνέβαινε και με τον προκάτοχό του έτσι και στο νέο X-Trail υπάρχουν εκδόσεις με 5 και 7 θέσεις. Στις δύο πρόσθετες θέσεις μπορούν πλέον να καθίσουν επιβάτες με ύψος έως και 1,60, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στην 5θέσια διάταξη φτάνει τα 585 λίτρα. Τιμή ιδιαίτερα καλή και αυξημένη κατά 20 λίτρα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.
Ο βασικός κινητήρας του νέου X-Trail είναι ο τετρακύλινδρος turbo των 1.500 κυβικών και των 162 ίππων με την ήπια υβριδική υποβοήθηση της ιαπωνικής εταιρείας. Που εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 9,6 δεύτερα και μια τελική 200 χλμ./ ώρα.
Από κει και πέρα υπάρχει και η υβριδική του εκδοχή με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Στη δεύτερη περίπτωση εξασφαλίζεται και η τετρακίνηση, το κιβώτιο είναι στάνταρ αυτόματο, ενώ η συνδυαστική απόδοση είναι 204 και 213 ίπποι αντίστοιχα. Στην τελευταία το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 7,0 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ ώρα.
Το νέο Nissan X-Trail θα είναι διαθέσιμο σχεδόν άμεσα στην Ελλάδα, με τις τιμές του να ξεκινούν από τις 38.590 ευρώ για τη βασική του έκδοση, από τις 44.490 ευρώ για την προσθιοκίνητη υβριδική και από τις 50.590 ευρώ για την τετρακίνητη.