Και η ταϊλανδέζικη K-Speed αποφάσισε να το μετατρέψει σε κάτι διαφορετικό, σε μια άψογη συνεργασία με τη Storm Aeropart, στην οποία οφείλονται όλα τα νέα πλαστικά καλύμματα και οι ποδιές.
Το K-Speed Honda Super Cub κάθεται πια σε 17άρες ζάντες από ανθρακόνημα, με μια εξόφθαλμα ρετρό αισθητική που προκαλεί αβίαστα τη νοσταλγία.![]()

Δραστικές αλλαγές έγιναν όμως και στα μηχανικά μέρη και πρωτίστως στο σύστημα πέδησης, χάρη στα δισκόφρενα μπρος και πίσω. Η K-Speed δεν ξέχασε και την εξάτμιση, κλείνοντας για άλλη μια φορά το μάτι στο παρελθόν, καθώς την έκανε εμφανώς πιο θορυβώδη.

Το 190 κυβικών «παπάκι» φιλοξενεί πολλές καστομιές ακόμα και η K-Speed απέδειξε το πιστεύω της και με το παραπάνω: πως δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη και κραυγαλέα μια μηχανή για να κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίζουν.



















