Η Land Rover παρουσίασε ένα μοντέλο που είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό και οι δοκιμές του γίνονταν με εντατικό ρυθμό.
Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του Range Rover Sport, την SV, που κινείται από τον V8 των 4.400 κυβικών της BMW. Ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει εδώ 635 ίππους και 750 Nm.
Η ροπή μάλιστα στο πρόγραμμα Dynamic Launch φτάνει τα 800 Nm, ενώ παρά το βάρος των περίπου 2,5 τόνων οι επιδόσεις, με 3,6 δεύτερα για το 0-96 χλμ./ ώρα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ ώρα, είναι εξαιρετικές.
Εξωτερικά το top Range Rover Sport ξεχωρίζει με την πιο επιθετική του εμφάνιση χάρη στις αλλαγές στον προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ του, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης αλλά και τις ζάντες που μπορούν να φτάσουν προαιρετικά τις 23 ίντσες.
Οι τελευταίες είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα που χρησιμοποιείται γενικά ευρέως. Ακόμα και στα φρένα για πρώτη φορά σε μοντέλο της βρετανικής εταιρείας.
Από κει και πέρα με το μπουτόν SV οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και του κιβωτίου γίνονται πιο σπορ ενώ ταυτόχρονα μειώνεται η απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά.
Στο εσωτερικό, που είναι πολυτελέστατο, άξια λόγου και αναφοράς είναι τα καθίσματα BASS (Body and Soul Seats). Τα οποία συντονίζουν και δονούνται ανάλογα με τη μουσική που αναπαράγεται από το ηχοσύστημα Meridian των 2.430 Watt και των 29 ηχείων.
Από τα Range Rover Sport SV που θα κατασκευαστούν τους πρώτους 12 μήνες τα μόνο διαθέσιμα είναι αυτά της φουλ εξτρά έκδοσης Edition One που στη Μεγάλη Βρετανία κοστίζουν σχεδόν 200.000 ευρώ (171.460 λίρες).
Πάντως οι φήμες κάνουν λόγο και για μια έκδοση SVR που θα ακολουθήσει με ακόμα περισσότερους ίππους.