H Nissan προχωρά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και έτσι το μικρό της SUV, το Juke, αποκτά μια πλήρως υβριδική έκδοση. Η οποία ξεχωρίζει από τις συμβατικές που ήδη γνωρίζουμε χάρη στην επανασχεδιασμένη μάσκα του, τον καινούργιο προφυλακτήρα με τους πιο μικρούς αεραγωγούς και την αεροτομή.
Φυσικά δεν λείπουν και τα λογότυπα Hybrid που ίσως και να είναι η πιο εμφανής διαφοροποίηση.
Το σύστημα πρόωσης έχει πολλά κοινά με το αυτό που κινεί το υβριδικό Renault Clio. Έτσι αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζίνης 1.600 κυβικών που αποδίδει 94 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 49 και 20 ίππων, καθώς και με μια μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 1,2 kWh.
Η οποία λειτουργεί διαρκώς παράλληλα με όλους τους κινητήρες και επιτρέπει σε συνδυασμό και με το λογισμικό του συστήματος την κάλυψη σχεδόν του 80% των αστικών μετακινήσεων ηλεκτρικά. Με αποτέλεσμα η επίσημη κατανάλωση να είναι μόλις 5,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Το υβριδικό Juke ξεκινά πάντα ηλεκτρικά και κινείται ηλεκτρικά μέχρι και με 55 χλμ/ώρα, ενώ υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας καθώς και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας και χαρακτηριστικά one pedal για επιβράδυνση χωρίς την χρήση του φρένου. Όσο για το κιβώτιο είναι αυτόματο με τέσσερις σχέσεις για τον κινητήρα βενζίνης και δύο για τους ηλεκτροκινητήρες.
Το νέο, υβριδικό Nissan Juke αναμένεται στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι, ενώ τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές του.