Η Xiaomi όχι μόνο δεν έκρυψε την πρόθεσή της να εμπλακεί στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά μάλιστα «έτρεξε» και το ομολογουμένως δύσκολο αυτό πρότζεκτ ιδιαίτερα γρήγορα.

Έτσι λοιπόν παρουσίασε ήδη το SU7, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της που θα αποτελέσει το εφαλτήριο για μια ολόκληρη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τα σήματά της.

Το μήκος του είναι 5,0 μέτρα και το μεταξόνιο του 3,0, η σχεδίασή του μοντέρνα και άμεσα αποδεκτή και η αεροδυναμική του εξαιρετική, μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,195.

Η βάση του είναι το πλαίσιο με τη επωνυμία Modena που υποστηρίζει τεχνολογία 400 και 800V, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες έχουν εξελιχθεί και κατασκευάζονται από την ίδια τη Xiaomi.

H εισαγωγική έκδοση είναι η V6 με 299 ίππους και 400 Nm και μια αυτονομία 668 χιλιομέτρων χάρη σε μια μπαταρία 73,6 kWh. Ακολουθεί η επίσης πισωκίνητη V6s με 375 ίππους, ενώ κορυφαία και τετρακίνητη είναι η V8 με συνδυαστική απόδοση 673 ίππων, 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα.

Το Xiaomi SU7 V8 είναι δηλαδή πιο γρήγορο από την Porsche Taycan, ενώ οι Κινέζοι θεωρούν πως ο άλλος μεγάλος ανταγωνιστής του είναι το Tesla Model S.

H μπαταρία του είναι των 101 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία 800 χιλιομέτρων και διαθέτει τεχνολογία ταχείας φόρτισης 800 V. Αυτό σημαίνει πως μέσα σε 5 λεπτά προστίθενται 220 χιλιόμετρα αυτονομίας ή 390 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά σε κατάλληλους σταθμούς φόρτισης.



Πηγή