Η έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι τον Οκτώβριο αποτέλεσε μια πολύ καλή ευκαιρία για τη Renault και να θυμηθεί το παρελθόν της και να… ανακαλύψει τα restomods. Τις σύγχρονες εκδοχές κλασικών μοντέλων.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μοντέλο είναι το R17 των ‘70s και η αναγέννησή του έγινε σε συνεργασία με το Γάλλο σχεδιαστή Ora Ito.
Για τη συγκεκριμένη επιλογή καθοριστικό ρόλο έπαιξε το χαρακτηριστικό σχήμα του κουπέ που βασιζόταν στο δημοφιλές οικογενειακό R12. Επίσης ήταν το πρώτο (κουπέ) με κίνηση στους εμπρός τροχούς για τη γαλλική εταιρεία.
Το σύγχρονο R17 διατηρεί τόσο τις αναλογίες του αμαξώματος όσο και κάποια στοιχεία που το προσδιόριζαν. Στοιχεία όπως οι πολύ λεπτές εμπρός κολώνες και η πίσω τριγωνικές με τις γρίλιες. Φυσικά έχουν υιοθετηθεί και σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις ενώ το πλαίσιο που αποτελεί τη βάση του είναι από ανθρακονήματα.
Οι πιο μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αρχέτυπο είναι η πολύ μικρή μάσκα, κάτι που έγινε εφικτό λόγω της ηλεκτροκίνησης, και η αντικατάσταση των στρογγυλών προβολέων από πολύ μικρούς LED παραλληλόγραμμους.
Η δεκαετία του ’70 αναβιώνει έντονα στο εσωτερικό του restomod R17, καθώς υπάρχει ένα τιμόνι με δύο μπράτσα, επένδυση από ύφασμα και επίπεδα πάνω και κάτω μέρη (flat top και flat bottom), καθώς και τέσσερα ψηφιακά όργανα στο ταμπλό. Τα οποία δεν είναι στρογγυλά όπως στο διάσημο πρόγονο αλλά τετράγωνα, ενώ πιο χαμηλά στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια πιο μεγάλη οθόνη για το σύστημα infotainment.
Αλλαγές υπάρχουν φυσικά και στο σύστημα πρόωσης. Έτσι ο αρχικός τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.650 κιλών που κινούσε τους εμπρός τροχούς έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτρικό. Ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και αποδίδει 270 ίππους.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για παραγωγή του σύγχρονου Renault R17, αν και μια περιορισμένη σειρά δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς.