Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση είναι δεδομένη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι κατασκευαστές δεν αναζητούν και άλλες εναλλακτικές για την καθαρή και φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση.
Μια από αυτές τις εναλλακτικές είναι τα συνθετικά καύσιμα που εξασφαλίζουν ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων, καθώς και το υδρογόνο.
Ειδικά το τελευταίο έχει οπαδούς αλλά και πολέμιους. Στους πρώτους περιλαμβάνονται η Toyota, η BMW και η Hyundai που έχουν παρουσιάσει μοντέλα με ενεργειακές κυψέλες που καταναλώνουν υδρογόνο, ενώ στους δεύτερους ο όμιλος της Volkswagen.
Ο επικεφαλής του οποίου Thomas Schaefer δήλωσε πως «το υδρογόνο δεν είναι για μας. Είναι ακριβό και δεν είναι ανταγωνιστικό, ειδικά για τα επιβατικά, στα οποία οι δεξαμενές κλέβουν χώρο από το εσωτερικό. Ίσως είναι πιο κατάλληλο για τα επαγγελματικά, αλλά σίγουρα όχι για τα επιβατικά και όχι για τη Volkswagen».
Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που στέλεχος της Volkswagen εκφράζεται αρνητικά για το υδρογόνο. Και αυτό παρόλο που η εταιρεία έχει παρουσιάσει πριν από 8 περίπου χρόνια δύο υδρογονοκίνητα μοντέλα. Τα Passat HyMotion and Golf Estate HyMotion, με ηλεκτροκινητήρα 135 ίππων, μπαταρίες ιόντων λιθίου και ειδικά σχεδιασμένες δεξαμενές από ανθρακόνημα στο δάπεδο για την αποθήκευση του υδρογόνου.