Η ηθοποιός και παρουσιάστρια μέσα από τα Instagram Stories της ξέσπασε και αποκάλυψε τι συνέβη στο αεροδρόμιο, όταν γνωστή αεροπορική εταιρεία δεν την άφησε να ταξιδέψει, καθώς «έχασε» την πτήση της για τρία λεπτά.
«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η εταιρεία αυτή στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω.
»Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», ανέφερε αρχικά η Ζέτα Μακρυπούλια.
«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου» συμπλήρωσε η ηθοποιός.
«Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.
«Φωτιά» στο Twitter
Το Twitter πήρε «φωτιά» όπως ήταν φυσικό, με πολλούς χρήστες να τάσσονται υπέρ της Ζέτας Μακρυπούλια και άλλους υπέρ της εταιρίας.
Η αντίδραση της εταιρείας για τη Ζέτα Μακρυπούλια ήταν λακωνική:
«Λυπούμαστε αλλά η κυρία άργησε και η πτήση ‘είχε κλείσει’. Υπάρχουν και άλλοι επιβάτες».
Μετά τις αντιδράσεις στα social media, η Ζέτα Μακρυπούλια επανήλθε με διάθεση να ρίξει τους τόνους και να δείξει το χιούμορ της.
Την σκυτάλη όμως για την ίδια αεροπορική εταιρεία πήρε η Μαρία Σολωμού.
Η ηθοποιός ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη χωρίς τον σκύλο της, επειδή, όπως ανέφερε, είχε ξεχάσει το βιβλιάριό του.
Οι αντιδράσεις στο Twitter συνεχίζονται, με τις καταγγελίες που έγιναν να δίνουν τροφή για σχόλια και συζητήσεις.