Ο χάρτης της αυτοκινητοβιομηχανίας κάθε άλλο παρά απλός είναι, καθώς χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη μεγάλων ομίλων, άλλων γνωστών και άλλων αγνώστων και από τις πολλές συνεργασίες μεταξύ κατασκευαστών.

Οι οποίες θα γίνονται ολοένα και περισσότερες, καθώς η πορεία καταρχήν προς την ηλεκτροκίνηση και κατά δεύτερο λόγο προς την αυτόνομη οδήγησης, απαιτεί πολύ μεγάλα κεφάλαια που δύσκολα μπορεί να αντέξει μόνος τους ένας κατασκευαστής.

Λογικά οι περισσότεροι γνωρίζουμε τις περισσότερες μάρκες των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους και αγοράζουμε, αλλά όχι πάντα και τις εταιρείες που υπάρχουν πίσω από αυτές. Και οι οποίες έχουν ως εξής:



Πηγή