Το καλοκαίρι του 2013 το Ευρωκοινοβούλιο είχε αποφασίσει πως ο συνολικός μέσος όρος εκπομπής ρύπων για την αυτοκινητοβιομηχανία το 2020 θα πρέπει να είναι τα 95 γραμμάρια CΟ2 ανά χιλιόμετρο, ενώ από κει και πέρα όποια εταιρεία ξεφεύγει από το δικό της μέσο όρο θα πρέπει να καταβάλει τo αντίστοιχo πρόστιμo.

Παρά τις προσπάθειες που έγιναν, κυρίως από την πλευρά των γερμανών κατασκευαστών να δοθεί αναβολή στην ισχύ του μέτρου αυτό δεν έγινε εφικτό και έτσι εφαρμόζεται ήδη. Αυτό είχε δύο συνέπειες: καταρχήν την επίσπευση παρουσίασης ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων που πριμοδοτούνται (super credits) και μπορούν να καλύψουν ή να αμβλύνουν υπερβάσεις και κατά δεύτερον την εφαρμογή του pooling, που δεν απαγορεύεται.



Πηγή