Οι δηλώσεις του Νικόλα Τομπάζη:

«Δεν ξεκινάμε να διαμορφώσουμε τους κανονισμούς με τις ισορροπίες της κορυφής στο μυαλό μας”, είπε ο Τομπάζης. “Δεν μπορούμε ποτέ να προβλέψουμε ποιος θα τους πετύχει σωστά και ποιος όχι. Αλλά όταν γίνονται μεγάλες αλλαγές, και αυτές είναι μεγάλες αλλαγές, όντως περιμένουμε να υπάρξει ένας κάποιος ανασχηματισμός. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε τη φύση του ανασχηματισμού αυτού, αλλά είναι φυσικό να τον περιμένουμε.

Αυτό είναι το δεύτερο σετ κανονισμών με τους οποίος οι ομάδες θα εξελίξουν τα μονοθέσιά τους υπό το όριο προϋπολογισμού. Κι αυτή είναι η ευκαιρία για ορισμένες από τις μικρότερες ομάδες να κλείσουν τη διαφορά.

Οι μεγάλες ομάδες δεν μπορούν απλώς να ξοδέψουν ανεξέλεγκτα και προς όλες τις πιθανές κατευθύνσεις. Και όλες οι ομάδες θα πρέπει να θέσουν προτεραιότητες και να αποφασίσουν πού θα εστιάσουν τις προσπάθειές τους

«Πιστεύουμε ότι κάναμε ένα βήμα για πιο αμφίρροπες αγωνιστικές μάχες το 2022. Αλλά υπήρξαν και κάποια πράγματα στα οποία κάναμε λάθος, και τώρα προσπαθούμε να τα κάνουμε απόλυτα σωστά. Πιστεύουμε ότι οι αγώνες θα είναι πολύ πιο συναρπαστικοί, και οι μάχες μεταξύ των μονοθεσίων πιο στενές», συνέχισε ο Νικόλας Τομπάζης.

Και κατέληξε λέγοντας ότι για τη σύνταξη των νέων κανονισμών η FIA συμβουλεύτηκε και τις ομάδες: «Οι ομάδες και οι οδηγοί ενεπλάκησαν εις βάθος στη διαδικασία. Είχαμε τακτικές συναντήσεις με τους τεχνικούς εκπροσώπους των ομάδων, και επιπρόσθετα ζητήσαμε από τις ομάδες να κάνουν προσομοιώσεις για εμάς, τόσο στην αεροδυναμική όσο και στον προσομοιωτή.

Υπήρξαν οδηγοί που δοκίμασαν διάφορες εκδοχές του αυτοκινήτου στον προσομοιωτή για να διαπιστώσουν αν συγκεκριμένες μαράμετροι του αυτοκινήτου είναι σταθερές, κ.λπ. Όλα τα δεδομένα που αποκτήσαμε από τους οδηγούς και τις ομάδες ήταν θεμελιώδη για τη δημιουργία αυτών των κανονισμών».//ΓΡ



ertsports.gr