Φωτογραφίες ντοκουμέντο που εξασφάλισε ο Οικονομικός Ταχυδρόμος απεικονίζουν περιοχές ύψιστης σημασίας, όπως τα αεροδρόμια Καστελλίου Καρπάθου και Ρόδου να φέρουν μαυρισμένες περιοχές (καμουφλάζ), οι οποίες σύμφωνα με το δημοσίευμα εκθέτουν ανεπανόρθωτα την εθνική ασφάλεια της χώρας καθώς δείχνουν ξεκάθαρα που βρίσκονται οι υποδομές.
Κανονικά οι χάρτες πρέπει να είναι σύννομοι με τις απαιτήσεις της Γεωγραφικής υπηρεσίας στρατού και του ΓΕΕΘΑ, να έχουν δεχτεί ειδική επεξεργασία. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Χρήστου Κολώνα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΕΠΕ, από βιασύνη, προχειρότητα ή σκοπιμότητα, χρησιμοποίησε χάρτες του παλιού τεχνικού συμβούλου που εκδόθηκαν το 2017.
Σε ανακοίνωση του ο ΟΠΕΚΕΠΕ, αναφέρει ότι οι εν λόγω χάρτες διαβαθμίζονται από την Γεωγραφική υπηρεσία Στρατού και στην συνέχεια παρέχονται στον Οργανισμό και αναρτώνται ως έχουν.
Τα βοσκοτόπια και οι «καταπατητές»
Πέρα, όμως, από τα περίεργα… με τους χάρτες, σειρά ερωτημάτων εγείρονται και για άλλες παρεμβάσεις.
Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας της πλατφόρμας του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου ο τεχνικός σύμβουλος διέγραψε τις κατανομές δημόσιων(κοινοτικών) βοσκοτόπων δίνοντας την ευκαιρία σε επιτήδειους να δηλώνουν ψευδώς εκτάσεις για βοσκοτόπια προκειμένου να λάβουν το εθνικό απόθεμα, ακόμα και αν δεν έχουν ζώα.
Από τον ΟΠΕΚΕΠΕ τονίζεται ότι αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται αφού ληφθεί υπόψη η επιλεξιμότητα και η διαθεσιμότητα των εκτάσεων.