Κάθε λάτρης της σπορ αυτοκίνησης θα ήθελε να βάλει στο χέρι έναν σωστό θρύλο της φίρμας από το Μαρανέλο, το προσωπικό αμάξι του Έντζο Φερράρι δηλαδή!
Ο «πατριάρχης» της σπορ αυτοκίνησης σπανίως οδηγούσε τα διαμαντάκια που έβγαζε η μονάδα του, προτιμώντας για τις προσωπικές του στιγμές οχήματα του ανταγωνισμού. Όπως τα σεντάν που έβγαζε η εταιρία του Αρμάν Πεζό!
Ο Φερράρι καταλάβε κάποια στιγμή πως η αγορά περίμενε ένα τετραθέσιο GT με το σήμα της Ferrari και το 1962 έδωσε στον κόσμο αυτό που αποζητούσε.
Το τετραθέσιο 330 GT Coupe, που τροφοδοτούνταν από έναν θηριώδη V12 κινητήρα 3,9 λίτρων και 300 αλόγων! Αυτό που ξένισε την αγορά ήταν η περίεργη διάταξη με τα τετραπλά μπροστινά φανάρια, τα οποία κυκλοφόρησαν τελικά μόνο στα πρώτα 627 κομμάτια του μοντέλου, αφήνοντας στα υπόλοιπα από τα 1.087 330 GT που κυκλοφόρησαν συνολικά πιο συμβατικά φώτα.
Η 330 GT έβγαινε ως το 1967 και ήταν πράγματι μια από τις ελάχιστες Ferrari που οδήγησε ποτέ ο Έντζο στις προσωπικές του στιγμές, πιθανότατα για να καθιερώσει εμπορικά την παράξενη Ferrari του.
Και είναι αυτό το γεγονός, ότι ήταν το προσωπικό αμάξι του Έντζο Φερράρι, που έχει στείλει την τιμή του στα ουράνια, καθώς πολλοί λαχταρούν ένα γνήσιο κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας στη συλλογή τους.
Το σχέδιο της 330 GT ανήκε μάλιστα στον Tom Tjaarda της Pininfarina, που δεν ήταν τότε παρά ένας αμούστακος νεαρός που είχε μόλις πιάσει δουλειά στον σχεδιαστικό οίκο.
Η Ferrari 330GT 2+2 Coupe Pininfarina του 1962 φέρει την ένδειξη Enzo Ferrari για να δείξει πως ήταν πράγματι το μοντέλο που είχε στο βολάν του τον άνθρωπο που χάρισε ρίγη συγκίνησης στη σπορ αυτοκίνηση…