Η Abarth έχει φτιάξει εδώ και δεκαετίες το όνομά της και το σπορ προφίλ της κατά κύριο λόγο με μικρά αυτοκίνητα με ισχυρούς κινητήρες με λίγα κυβικά. Τώρα όμως και η Abarth προχωρά στον εξηλεκτρισμό μένοντας όμως πιστή στα κόμπακτ αμαξώματα.
Έτσι λοιπόν το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο είναι το Abarth 500e που κάνει ευθής εξαρχής σαφές πως βασίζεται στο αντίστοιχο Fiat 500e. Σε σχέση με το τελευταίο διαθέτει διαφορετικούς, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες προκειμένου να τονωθεί η πιο δυναμική εμφάνιση, ενώ χαρακτηριστική είναι και η αναγραφή της επωνυμίας της μάρκας.
Που δίνει το παρόν τόσο χαμηλά στο προφίλ, όσο και στο πίσω μέρος όπου υπάρχει μια υποψία διαχύτη.
Από εκεί και πέρα τα μετατρόχια εδώ είναι αυξημένα σε σχέση με το Fiat 500e, ενώ για ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση το καπό καλύπτει μερικώς τους προβολείς.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το λογότυπο με το γνωστό σκορπιό σε συνδυασμό με διάφορες «σπορ» πινελιές και τα μπάκετ καθίσματα.
Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης αποδίδει 155 ίππους που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 7,0 δεύτερα, ενώ η μπαταρία είναι των 42,0 kWh και μπορεί να φορτιστεί μέχρι και με 85 kW.
Το Abarth 500e διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track, με το πρώτο να ενδείκνυται για την καθημερινή χρήση καθώς με την επιλογή του η απόδοση μειώνεται στους 135 ίππους και τα 220 Nm (από 235).
Φυσικά οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση είναι πιο σπορ, ενώ ενδιαφέρον έχει να πούμε πως το λανσάρισμα του Abarth 500e γίνεται με την ειδική έκδοση Scorpionissima -διαθέσιμη τόσο ως κουπέ όσο και ως κάμπριο- που θα κατασκευαστεί σε μόλις 1.949 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης της εταιρείας από τον Carlo Abarth.