Ως η πέμπτη Ferrari που παρουσιάζεται φέτος, πλάι στις αχτύπητες F8 Tributo, F8 Tributo Spider, 812 GTS και SF90 Stradale, η Roma δεν έχει να κάνει με επιδόσεις και διαβολεμένη ταχύτητα.

Όχι ότι μένει πίσω, καθώς μιλάμε για 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από τα 320 χλμ/ώρα.

Ο σκοπός της Roma είναι όμως να πάει τη Ferrari σε άλλα μονοπάτια, απομακρύνοντάς τη από το πολύ προφανές.

Διαχρονικό design και απαράμιλλη κομψότητα ήρθε να προσφέρει, αντιπροσωπεύοντας μια σύγχρονη εκδοχή της ντόλτσε βίτα των δεκαετιών του 1950 και του 1960.

Καθώς είναι Ferrari όμως, μιλάμε προφανώς για έναν turbocharged V8 των 3,8 λίτρων, που αποδίδει 620 άλογα και κάνει σκόνη τα περισσότερα πράγματα εκεί έξω.

Παρά τις κτηνώδεις επιδόσεις, η Ferrari επιμένει ότι δεν έφτιαξε τη Roma για χάρη των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αλλά για αυτό το κλασικό στιλ που ισχυρίζεται πως λείπει πια από τον κόσμο της αυτοκίνησης.

Και δεν έχουμε προφανώς λόγο να μην τη πιστέψουμε. Μας λέει πως είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση(!), τετραθέσια καθώς είναι, πως το πλαίσιό της έγινε ακόμα πιο άκαμπτο, αν και θα λάμψει πραγματικά μόνο μέσα στην πίστα.

Η Roma προσφέρει 272 λίτρα αποθηκευτικού χώρου και 345 λίτρα αν διπλώσεις τα πίσω καθίσματα. Τα μικροσκοπικά φυσικά πίσω καθίσματα, γι’ αυτό και δεν τη χαρακτηρίζει τετραθέσια (2+2), παρά 2+!

Σαφώς διαφορετική από τις άλλες Ferrari εκεί έξω, είναι ένα πείραμα που βγήκε από το Μαρανέλο για να δώσει έμφαση και σε άλλα πράγματα που έχουν νόημα και ρόλο όταν μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο. Έστω και supercar

newsbeast.gr




Πηγή