Κάθε νέα Bugatti είναι ένα σημαντικό γεγονός για την αυτοκίνηση γενικά, μιας και κατά κάποιον τρόπο προσδιορίζει τα όρια του εφικτού για κάθε χρονική περίοδο.

Αυτό αναμένεται να γίνει και με τη διάδοχο της Chiron, που θα είναι και το τελευταίο δημιούργημα του αρχισχεδιαστή της μάρκας Achim Anscheidt, που αποχωρεί από τη θέση του λόγω ηλικίας.

Ο Anscheidt θέλησε να περάσει στη νέα Bugatti όλη την εμπειρία που έχει αποκτήσει τα τελευταία 19 χρόνια που ασχολείται με τη γαλλική εταιρεία, ενώ λέει πως με το καινούργιο μοντέλο η μάρκα θα μπει σε μια καινούργια εποχή για την εμφάνιση των αυτοκινήτων της.

Τα οποία όμως θα διατηρήσουν τα παραδοσιακά γνωρίσματά τους, όπως τη μάσκα τύπου πετάλου αλλά και τη λεγόμενη «γραμμή Bugatti» που είχε κάνει την εμφάνισή της το 1934 με την Type 57.

Σε μια νέα εποχή θα μπει η μάρκα και σε ότι αφορά τους κινητήρες της, μιας και ο W16 συνταξιοδοτείται οριστικά και αμετάκλητα και τη θέση του θα πάρει ένας V8 αγνώστων λοιπών προδιαγραφών, με ηλεκτρική υποβοήθηση.

Στη συνέχεια η Bugatti θα περάσει στην ηλεκτρική εποχή με τη βοήθεια φυσικά και της Rimac, στο όμιλο της οποίας άλλωστε ανήκει.

Όσο για την τιμή του καινούργιου μοντέλου αναμένεται να είναι υψηλότερη από τα πέντε εκατομμύρια ευρώ που κοστίζει το κύκνειο άσμα του W16, η Mistral.



Πηγή