Το Kuga είναι πλέον το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στη γκάμα της Ford, μιας και πέρα από την ήπια υβριδική έκδοσή του με τον κινητήρα πετρελαίου των 2.000 κυβικών και την plug-in υβριδική πλέον είναι διαθέσιμο και μια κλασική υβριδική διάταξη.
Ο κινητήρας βενζίνης που χρησιμοποιείται στο αυτοκίνητο είναι ο τετρακύλινδρος των 2.500 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson, ενώ συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 1,1 kWh. Έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 190 ίππους, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε ικανοποιητικά 9,1 δεύτερα.
Πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο της μέσης κατανάλωσης, που σύμφωνα με τις αρκετά κοντά στην πραγματικότητα προδιαγραφές του WLTP είναι της τάξης των 5,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Τιμή δηλαδή που θυμίζει diesel, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 125 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Η χαμηλή επίσημη κατανάλωση του υβριδικού Kuga έχει σαν αποτέλεσμα το ρεζερβουάρ του των 54 λίτρων να μπορεί να εξασφαλίσει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων. Η οποία είναι μεγαλύτερη κατά 30% σε σχέση με το plug-in υβριδικό.
Ταυτόχρονα το υβριδικό είναι και το πρώτο εξηλεκτρισμένο Kuga που θα μπορεί να είναι και τετρακίνητο. Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε συγκεκριμένες αγορές ενώ ένα ακόμα τεχνολογικό high light είναι μια ειδική λειτουργία που επιτρέπει στον τετρακύλινδρο των 2.500 κυβικών να φτάνει πιο γρήγορα την κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του. Έτσι το ηλεκτρικό τμήμα του συστήματος πρόωσης είναι δυνατόν να εμπλέκεται πιο γρήγορα στις κρύες εκκινήσεις.